Nån som är intresserad av en gathering?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #27590
    Anonymous
    Inactive

    Största problemet med att vara asexuell tycker jag är att aldrig träffa på andra asexuella i verkliga livet. Mitt största behov är därför en träff! Nån annan som är på? 6 juni någon, Stockholm? Eller annat datum längre fram?

    #28353
    Anonymous
    Inactive

    Håller med till viss del. Dock ett ställe som är nära lokalt till de som bor i andra delar av landet. Kanske flera grupper som träffas individuellt parvis på sitt håll och sen en årsträff där alla möts. Kan vara ett bra förslag för de som inte alltid kan ta sig till huvudstaden.

    #28354
    Anonymous
    Inactive

    Jag bor inte själv i Stockholm, tänkte mest att det är lätt att ta sig dit. Själv kan jag inte ta mig till Göteborg där det ju ordnas träffar då och då, det är för långt bort. 6 juni tänkte jag är ett bra datum eftersom det är lätt att komma ihåg. Hoppas det blir nånting av det här bara 🙂

You must be logged in to reply to this topic.

Membership required to post topics or reply in the forums...

Become Member
Meet asexuals

Asexualitic.com is the first community and dating site for Asexual people. When major dating sites don't recognize our asexuality, we think that asexual people should have a place to meet and talk. Create your Asexualitic.com profile to search and meet other aexuals, or build a platonic relationship.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

 
×
 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up